Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bluegrass.si. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Bluegrass.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje KAS-MONT d.o.o., Zlatoličje 11F, 2205 Starše, Slovenija, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Bluegrass.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila:
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s plačilno / kreditno kartico
- avansno plačilo na račun: naročeno blago plačate s plačilnim nalogom BN 02 (splošna položnica) v spletni banki (Klik, Abanet,...) ali na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-mail naslov. Naročeno blago bomo odpremili po prejetju plačila (velja za blago, ki je na zalogi).
- po pogodbi (poslovni partnerji) - naročeno blago plačate v skladu s pogoji, ki so navedeni v medsebojni pogodbi.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v kolikor to zahteva.
Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo 9,5% DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: bluegrassslo.narocila@gmail.com. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v desetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Priložen mora biti originalen račun. Stroške vračila blaga krije kupec.
Ponudnik vrne kupcu celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa oziroma v 14 dneh po prejemu blaga. Prodajalec lahko zadrži vračilo denarja dokler od potrošnika ne prejme vrnjenega blaga oz. vsaj dokazila o tem, da je bilo blago poslano nazaj.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato potrošniku ni dovoljeno kakršnokoli preizkušanje blaga, ampak le takšno kot bi mu bilo dovoljeno, če bi blago kupil v fizični trgovini.
Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan.
Dobavni rok:
Dobavni roki za blago na zalogi - od 3 do 5 delovnih dni.
Dobavni rok za blago, ki ga NI NA ZALOGI - je odvisen od predvidenega roka dobave od dobaviteljev.
Dostava:
Naročeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji. Dostava s POŠTO SLOVENIJE. Dostava v tujino je mogoča po predhodnem dogovoru. Nudimo tudi Bluegrass dostavo za izdelke težje od 15 kg.
Čas dostave:
- naročeno blago vam dostavimo v roku 3 - 5 delovnih dni po prejetju naročila in plačila (velja za blago, ki je na zalogi).
- za izdelke, ki jih nimamo na zalogi se čas dostave podaljša za predvideni rok dobave (v primeru daljšega zamika dostave, vas bomo o tem obvestili telefonsko ali preko e-maila).
Dostavo v našem imenu opravlja Pošta Slovenije in je pravilom opravljena v dopoldanskih urah.
Bluegrass dostava se izvede najkasneje v roku 14 dni od potrditve naročila. O točnem času dostave vas bomo obvestili telefonsko ali preko e-maila.
STROŠEK DOSTAVE:
Strošek dostave za manjše izdelke teže do 5kg znaša 4,50 € (velja tudi za paket več izdelkov).
Strošek dostave večjih vreč 15 kg ali 20 kg znaša 2,80 € na vrečo z Bluegrass dostavo ali 25 € na paket s Pošto Slovenije (vse cene so z DDV-jem).
Za vse izdelke je možen osebni prevzem v skladišču (Spuhlja 127, 2250 Ptuj) po predhodnem dogovoru.
Brezplačna dostava velja za manjše izdelke (do 5 kg) ob naročilu nad 90 € za večje izdelke (nad 15 kg) pa od teže 150 kg naprej, velja za Bluegrass dostavo. Za večje paket z dostavo Pošte Slovenije brezplačna poštnina ni možna.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Bluegrass.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Obveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti: bluegrassslo.narocila@gmail.com ali po klasični pošti na naslov:
KAS-MONT d.o.o.,
Zlatoličje 11F,
2205 Starše,
Slovenija
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.